17 Eylül 2009 Perşembe

İlk yazı...

Kafamda binlerce şey var.. Bazen ben bile bi anlam bulamıyorum onlara.. Neden ordalar? Nasıl girdiler oraya? Neden çıkmıyorlar? Ben kimim? Bu noktadaki bulanıklığı ortadan kaldırmak içün söyleyeyim ben kimim... Ben Ali'yim.. Doğduğumda bana kodlanan isim bu. Ali. Sade, düz ve kısa. Güzel bir şey aslında.. Ama hep ismimin bir kısaltması olmamasının ezikliğini yaşadım. Bir Memo, bir Hüso veya bir Rıdo olamadım hiç bir zaman.. Hep Ali.. Üstelik Alo da diyemezsin.. Neyse efendim.. Babam ilerde devlet dairelerinde felan zorlanmayayım diyerekten bana böyle bir iyilik yapmış.. Sağolsun, varolsun. Devlet daireleri ne işe yarar? Normalde vatandaşın işini görmek için varlar değil mi? Bir derdi, sıkıntısı veya bir ihtiyacı olan vatandaşa yardım amaçlı vardır devlet daireleri öyle değil mi? Ama bizim ülkede öyle değil!.. Bizim ülkede devlet daireleri, kodamanların akraba ve yakınlarının oturdukları yerden para kazanıp karınlarını doyurmaları için vardır. Ve asla ama asla vatandaş için tasarlanmamıştır. Başlarda belki... Canım Ata'm zamanında evet.. Ama 1938'den sonra devlet daireleri göt büyütmek için inşa edilmiş mekanlar olarak zavallı ülkemin hazin tarihinde yerini almıştır ve almaya da devam edecektir.

İlk yazıdan sanırım nasıl biri olduğumu inceden çözebilmişsinizdir.. Yazdığım süre boyunca aklımın "laf lafı açtığınca" yazdım bir şeyler.. Karaladım da diyemiyoruz.. Malum sanal mekan.. İşte tuşladım diyeyim artık.. Öyle bir şey işte.. Falan filan.. Saat de 5:25.. Gündüz kalkıp ehliyet kursuna gidicem.. Kaydolmaya.. Yaş oldu 21 hala ehliyet yok adama yuh derler.. Falan filan.. Hadi Ali yatalım.. Hadi bakalım...

1 yorum:

  1. bazen insanın kafasında neler olduğunu anlamaması ve gereksiz bir çok karmaşaya girmesi mümkündür. genelde ise bu insanların akıllı ve zeki olduklarını düşünmüşümdür, sende böyle birisin. duyarlısın, hassassın ama birazda yürürken yalpalamışsın. her insanın başına gelebilir. sende var olan zekan herşeyi düzene koyabilecek kapasitede, iste bunu. ve çok sorgulamaktan kaçın, ferah tut yüreğini...

    YanıtlaSil