17 Eylül 2009 Perşembe

İstanbul, insanlar ve devlet daireleri...

Evet.. Bugün İstanbul sokaklarında yorucu zamanlar geçirdim. Önce Şişli Adliye'sine gidip adli sicil yani sabıka kaydımı almaya gittim. Aman Tanrım.. Böyle bir sıra olamaz.. Maaş kuyruğu mübarek.. Meğer Türkiye'de her sektör illa ki istiyormuş sabıka kaydı. Efendim durum şu ki girdiğinizde bir abimiz size form veriyor. 50 kuruşunuzu rica ediyor. Sonrasında formu doldurup beklemeye başlıyorsunuz. tam 40 dakika sırada bekledim. Sıra geldi. Verdim formumu kimliğimi. Bir de 5 lira bayıldım tabii. Toplamda 5,50 lirayla sabıkalı olmama ramak kalmışken temiz bir sicil kağıdı alabildim. Ardından metroya binip Taksim istikametine doğru yola çıktım. Bizim bu insanlarımız ne zaman metro adabını edinecekler çok merak ediyorum. Yahu bekle bi inenler insin sonra binersin kadın! Ne diye bekliyorsun öküz gibi kapının önünde! Bak orda sana hat çizmişler. Şurda bekle şurdan bin diye.. Angut musun ki bekliyorsun? Yanımdaki adam bahsettiğim bu "kadın"a yanlışlıkla omuz attı hafiften. Kadın da sanki çok haklıymış gibi "cık cık" yapmaz mı? Ben dellendim tabii.. "Ne cık cık yapıyorsun bekle önce biz çıkalım sonra binersin gerizekalı!" diye bağırıp yürüdüm gittim. Oh olsun.. Aklı başına gelsin andavalın. Tabii bunlar gibi binlercesi, hatta milyonlarcası var bu şehirde! Ama kızamıyorum o insanlara.. "Geldiğiniz yere geri gidin lan!" diyemiyorum.. Çünkü onları taa buralara getiren beyinsiz, hayasız, arsız, rezil, haysiyetsiz ve şerefsiz insan müsveddeleri bu olanların sorumlusu.. Güzelim İstanbul'umu rezil ettiniz.. Tanrı da bir gün sizi rezil edicek... Ben yine çok sinirlendim.. Nerden nereye geldim..

Neyse netice itibariyle bugün ehliyet kursuna yazıldım sonunda.. Mutluyum.. Sınavları geçip o kimliksi şirin şeyi elime aldığımda daha da mutlu olucam.. Hadi bakalım.. Öyle işte..

Kendinize iyi bakınız.. Hadi gidelim Ali.. Haydi bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder